Pápa 2x CAC

Hiszek benne, hogy hiába hozunk döntéseket és hiába próbálunk kitartani mellettük, ha az élet, a sors ezt másképp rendelte el. Sokáig igyekeztem távol maradni a kutya kiállításoktól, és azt gondolni, hogy ez nem jó nekem, de végül rá ébredtem, nem a kutyakiállításozás nem tesz jót számomra, szimplán csak az ahogy addig csináltam. De kezdjük az elején.
Beneveztem Pápára, mondván, hogy majd ott össze gyűjtjük a HJCh titulushoz a maradék 2 címet, nem kell kétszer utazni, meg kutyát fürdetni, szép helyen is szokott lenni (hacsak nincs "monszun" és kerülünk be a mélygarázsba.. :D ). Pénteken megfürdettem Maisie-t, majd szombat hajnalban útnak indultunk Mártiékkal.
Maisie elvileg nem bírja túl jól az autózást, de úgy tűnik kezdi megszokni, ahogy azt is, hogy stresszelek és így neki kell lennie a nagynak és okosnak, aki megnyugtat. Egyre fantasztikusabban csinálja, meg kb mindent.
A katalógust megnézve rájöttem, hogy kb semmi értelme itt lennünk előre borítékolhatom is, hogy ki nyer, nem csak fiatalban, de minden osztályban és a Fajtában is. A délelőtti bírálaton be is jött a papírforma, Mézes-baba 2. lett a fiatal szukák között az osztrák tenyésztő kutyája mögött. Na nem baj, csak kezdhetek gondolkodni hová nevezek még majd. Viszont valami állati profi volt Mézike a ringben, úgy állt és mozgott mintha minden nap ezt csinálná.


A két kiállítás között kisétáltunk a szomszéd ligetbe, Márti és Alex pedig lőtt pár fantörpikus fotót Müzlicskéről, hát íme:
Közben pihengettünk, meg fésülgettem a kis hercegnőmet, a nagy hőségben jól esett az ejtőzés.



A délutáni bírálaton már sokkal jobban izgultam tekintve, hogy már nem csak Maisie-re, de Hirtora is figyelnem kellet, mivel Mártiék lehetőséget adtak rá, hogy én mutassam be a Veterán kanjukat, akivel végül Veterán osztályt nyertünk, meg Best Veteránt, meg egy csodás Fajtagyőztest!!! Ezután már láttam esélyt arra, hogy Maisie-vel is nyerjük az osztályt, a román bírónőnek eléggé azok a kutyák tetszettek, akik nekem is.




Hát így is lett, hosszas mozgatás, nézegetés és gondolkodás után Maisie nyerte a fiatal osztályt!!!

Nagyon büszke vagyok rá, nem csak az eredmény miatt, hanem ahogy végig csinálta ezt a nagyon hosszú napot, egészen hajnal 4-től este 11-ig, felkeléstől a hazaérésig. Végig vidám és magabiztos volt az én kicsi csoda kutyám.

Köszönöm Márti és Alex, ezt az egész napot nektek! Meg a lehetőséget Hirtoval és a csodálatos fotókat! Gratulálok a szép eredményekhez!






Népszerű bejegyzések