Kecskeméti kiállítás

Pár hete amikor azon gondolkodtam, hogyan is fejezzük be ezt az évet "kutya-ügyileg" jött az ötlet, hogy ez egy jó esély lenne bebiztosítani Dudunak a Club Star címet meg a HCh-hoz egy CACIB-os CAC címet. Megbeszéltük Zolival, hogy ezúttal együtt megyünk, először ketten. Mivel pénteken előre tudtuk mindkettőnknek dolgoznia kell, így csak szombatra neveztem.

Péntek
Dudut péntek délután megfürdettem, majd egy picit gyakoroltam vele a kertben. Ez jó alkalom volt arra hogy készítsek róla pár képet.
Büszke vagyok rá, hogy végre egyedül is sikerült őt letotóznom, szépen megállt és figyelt amíg elkészült a standard kép:


Szombat - Kecskemét CACIB
A reggeli indulás a szokásos zűrzavaromhoz képest sima volt és zökkenő mentes. Hat órai idulást terveztünk (de csak azért mert akkor hét előtt biztosan sikerül útra kelni..), szépen lassan, nyugodtan akartam menni, akkor talán nem pörgöm túl a dolgot (még egy Tescozás is belefért). Miután megérkeztünk, előre mentem megkeresni a ringünket és megkeresni Tibort, hogy átvegyem Teodor Szerb Champion bizonyítványát. Bepakoltunk, utána megtalált Kriszta és a segítségemet kérte új, francia import kanja felvezetésében. Gyakoroltam egy kört Rony-val, majd egy gyors átöltözés után felkerültek a Sheltie-kéim az asztalra egy utolsó átfésülésre.
Rony-val léptem először ringbe, először CACIB majd Fajtagyőztes címet nyertünk. Élmény volt vele dolgozni. Közben Zoli ügyelt a törpökre:

Majd jött Dudukám, aki miután megnyerte a Nyílt kan osztályt, resCACIB is lett (ezzel egy lépéssel közelebb vagyunk a HCh-hoz). Végül Cica következett, aki nem csak hogy a fiatal osztály győzteseként befejezte a Junior Championátusát, de végül a Fajtagyőztes címet is neki ítélte a bíróúr.
Büszke voltam, bár a matek csak itt kezdődött: most akkor melyik BOB győztest vigyem a csoportban (mindenkinek ilyen dilemmát kívánok.. :D ), de Orsi felajánlása miszerint szívesen behozza Cicát eldöntötte ezt.
Miután Zolival átpakoltuk a holmijainkat a BIS ringhez, megpróbáltam lefotózni a kismajmokat, de a Cicalány semmiképp nem akart egyhelyben megmaradni, állandóan zizeg! :D
Bár azt hiszem Zolival elég jól elvannak:
Ronyval befutottam a Legszebb Kecskeméti kutyák versenyébe (Kriszta Kecskeméten lakik, gratlálok Orsinak és Daisynek a győzelemhez), majd utána csak az előkészítő ringbe szaladtunk vissza, mert következett a csoport, Orsi beszaladt a végére és gyönyörűen mutatta be Cicuskát. A legnagyobb meglepetésemre Ronyval kiválasztásra kerültünk a hat közé (bár egész nap az az érzésem volt, hogy van esélyünk) majd beválogatott a 3 közé is, akkor már biztosan tudtam mit fogunk nyerni és így is lett: reserve Best Of Group-ig jutottunk Ronyval.
Köszönöm a lehetőséget Kriszta és Gilles!

 Később megmutattam Cicát a Junior BIS-ben is, ahol már nem került kiválasztásra. Majd egy gyors serleges fotózás után elindultunk hazafelé, először Judithoz, hogy Cica hazakerüljön, majd a végső úticélunkra a mi kis családi birodalmunkba.
Köszönöm Zoli ezt az elejétől a végéig csodás napot!

Népszerű bejegyzések