Nyers valóság

 Avagy miért is kezdtünk el Barf-ozni...



3 éve, amikor Dudu nagyon beteg lett és szervezetét kis híjján legyőzte egy kórság, mert helytelenül volt táplálva és képtelen volt védekezni ellene, eldöntöttem: nincs mit veszteni, megpróbáljuk a nyers etetést. Így megkerestem Juditot, aki évek óta jó barátom volt és tudtam ő így etet, hogy segítsen. Beszélgettünk, javasolt emellett persze elkezdtem olvasgatni, tanulni és vásárolni az első heti menü összeállításához.
Köszönjük a Barfshop.hu-nak a kiegészítőket és a rengeteg tanácsot.
Belekezdtünk és pár hét után olyan változást láttam a kutyákon, hogy szinte alig hittem. Így három év távlatában sem bántam meg a döntést, annak ellenére, hogy sokkal bonyolultabb az etetésük (az órákig tartó bolti válogatások, porciózások, stb..), hogy még mindig tanulom mit-hogyan-mennyit. A képek magukért beszélnek: (picit csalókák lehetnek, mert a koruk is hozott változást, nem csak az etetésük)
 Cathy 20 hónaposan, full szőrben az első, a második képen 4 évesen fél szőrben.

Dudu 8 hónaposan, mielőtt Barfozni kezdtünk, illetve 2 és fél évesen

Népszerű bejegyzések